Powrót do strony agencji
L’Oréal Brandstorm 2019: drużyna z Polski wygrała regionalny finał! Studentki SGH powalczą o główną nagrodę w Paryżu.

L’Oréal Brandstorm 2019: drużyna z Polski wygrała regionalny finał! Studentki SGH powalczą o główną nagrodę w Paryżu.

15 kwietnia dziesięć najlepszych zespołów z Polski i Krajów Bałtyckich zmierzyło się w finale regionalnym konkursu Brandstorm 2019. Najlepszy okazał się Team JIM w składzie: Izabela Zdrodowska, Julia Wójcik i Marta Gralec ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Drugie miejsce zajął zespół JPS, również z SGH, a podium zamknęła drużyna z Uniwersytetu Wileńskiego – SnowDrop. Zwycięski team poleci do Paryża, by w maju zawalczyć o wyjątkową nagrodę główną – trzymiesięczny staż w Station F, największej na świecie przestrzeni co-workingowej dla start-upów.

Zwycięski team tuż po odebraniu nagrody nie krył radości. - Kiedy odczytano nazwiska zdobywców trzeciego i drugiego miejsca, nawet nie wyobrażałyśmy sobie, że to my zdobędziemy pierwsze miejsce i będziemy mogły reprezentować Polskę i region podczas finału w maju. Wciąż nie jesteśmy w stanie w to uwierzyć. Teraz przed nami przygotowania do międzynarodowego finału. Prawdopodobnie wszystkie zespoły są bardzo dobre, więc czeka nas naprawdę ciężka praca. Eksperci L’Oréal wesprą nas w przygotowaniach, by nasza prezentacja była jeszcze lepsza mówiły szczęśliwe laureatki. Zwyciężczynie podkreślały też, że udział w finale konkursu oraz możliwość sprawdzenia swoich umiejętności prezentacji i mierzenia się z trudnymi pytaniami wymagającego jury to doskonałe doświadczenie, które zaowocuje w ich karierze zawodowej.

W tym roku do konkursu zgłosiła się rekordowa liczba uczestników. – Tym razem otrzymaliśmy zgłoszenia od 268 studentów – to niemal dwukrotnie więcej chętnych niż przed rokiem. Do konkursu przystąpiły 53 trzyosobowe zespoły, a spośród nich wybraliśmy dziesięciu finalistów – po pięć zespołów z Polski i Krajów Bałtyckich. Bardzo silną reprezentację w finale, bo aż cztery zespoły, miała Szkoła Główna Handlowa – podsumowuje Paweł Sypka, Talent Attraction & Acquisition Manager, L’Oréal Polska. Dotarcie do finałowej dziesiątki to ogromny sukces i okazja do zaprezentowania swoich pomysłów na innowacyjne rozwiązania w zakresie pielęgnacji skóry. – Rozwój technologii dotyczy nas wszystkich – zmienia nasze życie, rynek i samych konsumentów. Dlatego cieszy mnie, że co roku konkurs Brandstorm przynosi kolejne świetne pomysły, będące kombinacją strategii marketingowej i nowych technologii – dodaje Paweł Sypka.

Patronem tegorocznej, 27. już edycji była dywizja Produktów Aktywnych (m.in. marki: Vichy, La Roche-Posay, SkinCeuticals czy CeraVe). Przepustką do finału regionalnego było opracowanie nowatorskiej koncepcji pielęgnacji skóry. Zgłoszenia w formie prezentacji przyjmowano do połowy lutego. Jury złożone z ekspertów L’Oréal dokonało oceny przesłanych projektów i wyłoniło finałową dziesiątkę, która zaprezentowała swoje pomysły przed managerami L’Oréal Poland&Baltic oraz L’Oréal Warsaw Plant. Najlepszy zespół w dniach 22-24 maja br. weźmie udział w wielkim finale i powalczy o nagrodę główną – staż w Station F w Paryżu, największym technologicznym inkubatorze w Europie.

Przez 27 lat L'Oréal uczynił Brandstorm jednym z najważniejszych konkursów dla studentów na świecie. Do tej pory wzięło w nim udział prawie 180 000 kandydatów z ponad 60 krajów.

 

O Brandstorm

Brandstorm to jedna z pionierskich inicjatyw firmy L’Oréal, organizowana od 1992 roku i jeden z największych konkursów dla studentów na świecie. W tym czasie uczestniczyło w nim 180 000 studentów z 60 krajów, którzy ubiegali się o nagrodę główną oraz możliwość rozpoczęcia kariery w strukturach firmy. Przez te lata konkurs ewoluował od inicjatywy marketingowej do biznesowej, poruszającej tematykę rozwoju produktu, travel retail ,a także digital. W Polsce projekt co roku gromadzi setki uczestników z różnych uczelni w całym kraju.

O L'Oréal

Od ponad stu lat działalność Grupy L’Oréal jest związana z biznesem dotyczącym piękna. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 34 różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa osiągnęła w 2017 roku obroty sięgające 26.06 miliarda euro i obecnie zatrudnia 82 600 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, L’Oréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w centrach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych, własnych sklepach firmowych, a także w handlu internetowym. Dział badań i innowacji wraz z grupą 3 885 badaczy i naukowców stanowi podstawę dla strategii L’Oréal: dążenia do spełnienia wszystkich marzeń o pięknie Klientów w każdym zakątku świata. Najnowsze zobowiązanie L’Oréal dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2020 „Sharing Beauty With All” stawia ambitne cele zrównoważonego rozwoju w każdym punkcie łańcucha wartości Grupy. www.loreal.com

https://twitter.com/LOrealPL

https://facebook.com/LOrealPoland/

 

drukuj

Kontakt dla mediów

Barbara Stępień
Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

barbara.stepien@loreal.com
+48 509 526 026

Anna Czaplicka
Grupa On Board Think Kong

aczaplicka@onboard.pl
+48 728 518 033