Powrót do strony agencji
L'Oréal prezentuje kosmetykę przyszłości na konferencji  Viva Technology 2019

L'Oréal prezentuje kosmetykę przyszłości na konferencji Viva Technology 2019

Na konferencji Viva Technology firma L’Oréal zaprezentuje „Piękno bez granic”, swoją wizję przyszłości branży kosmetycznej i obsługi konsumenta. Najnowsze rozwiązania technologiczne Grupy wspomagane systemami sterowania głosem, sztuczną inteligencją i rzeczywistością rozszerzoną można od dzisiaj zobaczyć w Paryżu.

- Z przyjemnością uczestniczymy w konferencji Viva Technology, corocznym spotkaniu ze światem technologii, odbywającym się we Francji. To wspaniała okazja podzielenia się naszą wizją kosmetyki, która jest zróżnicowana i dostępna dla wszystkich, dostosowana do potrzeb i aspiracji konsumentów na całym świecie i wspomagana rozwiązaniami cyfrowymi. Nowe technologie, takie jak: rzeczywistość rozszerzona, sztuczna inteligencja czy sterowanie głosem, umożliwiają nam oferowanie coraz więcej spersonalizowanych i zaawansowanych usług, a także włączenie naszych konsumentów w proces ich tworzenia. Możemy też oferować im serwis i produkty dostępne w dowolnym czasie i miejscu - mówi Lubomira Rochet, Chief Digital Officer L’Oréal

Odwiedzający konferencję Viva Technology (VivaTech) mogą odwiedzić cztery przestrzenie, w których L’Oréal prezentuje kosmetykę przyszłości.

Technologia bez granic:

  • Pośród głównych tegorocznych innowacji L'Oréal zaprezentuje swojego wirtualnego doradcę fryzjerskiego (Virtual Hair Advisor), narzędzie stworzone przez firmę ModiFace zajmującą się rzeczywistością rozszerzoną i sztuczną inteligencją. Pozwala ono na wirtualne „przymierzenie” różnych kolorów włosów oraz uzyskanie profesjonalnych porad ekspertów L'Oréal Professionnel.
  • SkinConsultAI marki Vichy – cyfrowa diagnostyka skóry opracowana we współpracy z dermatologami. Wykrywa oznaki starzenia i oferuje spersonalizowane porady dotyczące pielęgnacji skóry. Ta technologia została stworzona w ramach partnerstwa ModiFace i L'Oréal R&I. Bazuje na 15-letnich badaniach naukowych nad starzeniem się skóry i sztuczną inteligencją.
  • Effaclar Spotscan, aplikacja internetowa La Roche-Posay współtworzona z dermatologami i służąca do analizy skóry podatnej na trądzik. Ta usługa bazuje na sztucznej inteligencji i danych naukowych. Zapewnia porady i spersonalizowane zalecenia dotyczące leczenia zmian trądzikowych i zapobiegania ich pogorszeniu, a w razie potrzeby zaleca konieczność wizyty u dermatologa.

Personalizacja bez granic:

  • Shade Finder firmy Lancôme to zaawansowana technologia bazująca na sztucznej inteligencji. Może ona bezpośrednio w punkcie sprzedaży doradzić konsumentce odcień podkładu idealnie dopasowany do jej potrzeb. Ta spersonalizowana usługa jest teraz wdrażana na całym świecie. Do końca 2019 roku znajdzie się w ponad 1000 sklepów.
  • Firma L’Oréal po raz pierwszy zaprezentuje My Little Factory, innowację technologiczną, która w przyszłości umożliwi produkcję spersonalizowanych podkładów na dużą skalę.

Kreatywność bez granic: Strefa umożliwi gościom odkrywanie trendów branży kosmetycznej pojawiających się na całym świecie, wykrywanych przez sztuczną inteligencję w mediach społecznościowych.

Możliwości bez granic: Goście poznają procesy drukowania 3D i personalizacji, odkrywając proces projektowania nowych zapachów Lancôme i Viktor&Rolf lub wypróbowując nową maszynę do sprzedaży szminek Giorgio Armani ze zintegrowaną funkcją sprawdzania odcienia. Jest to również rozwiązanie przygotowane przez firmę ModiFace.

Ważne wydarzenia L'Oréal na konferencji Viva Technology:

Piątek, 17 maja

  • 11:40-12:20: Forum CMO: „Next Move for the Next Big Thing” (Kolejny ruch w kolejnej wielkiej sprawie) dyskusja przy okrągłym stole z Lubomirą Rochet, Chief Digital Officer L’Oréal
  • 14:00-14:25: Forum CEO z Jean-Paulem Agonem, Prezesem i Dyrektorem Generalnym L’Oréal oraz Lubomirą Rochet, Chief Digital Officer L’Oréal

O L'Oréal

LOréal już od ponad 100 lat skupia swoją uwagę na pięknie. Posiadając niepowtarzalne portfolio składające się z 36. różnorodnych i uzupełniających się marek, Grupa osiągnęła w 2018 roku obroty sięgające 26,9 miliarda euro i obecnie zatrudnia 82 600 osób na całym świecie. Jako lider na światowym rynku kosmetycznym, LOréal jest obecny we wszystkich sieciach dystrybucji: na rynku masowym, w centrach handlowych, aptekach, drogeriach, salonach fryzjerskich, sieciach sklepów wolnocłowych. Produkty L’Oréal dostępne są także we własnych sklepach firmowych marek oraz w handlu internetowym. Dział badań i innowacji wraz z grupą 3 885 badaczy stanowi podstawę strategii LOréal dążącej do spełnienia wszystkich marzeń o pięknie Klientów na całym świecie. Sharing Beauty With All– zobowiązanie LOréal dotyczące zrównoważonego rozwoju do roku 2020, stawia ambitne cele zrównoważonego rozwoju w każdym punkcie łańcucha wartości Grupy. Więcej informacji: www.loreal.com.

https://twitter.com/LOrealPL

https://facebook.com/LOrealPoland/

 

drukuj

Kontakt dla mediów

Barbara Stępień
Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie

barbara.stepien@loreal.com
+48 509 526 026

Anna Czaplicka
Grupa On Board Think Kong

aczaplicka@onboard.pl
+48 728 518 033