Powrót do strony agencji
KOMFORT zaskakuje nowym formatem sklepów

KOMFORT zaskakuje nowym formatem sklepów

Kompleksowość – od tego słowa zaczęły się rewolucyjne zmiany w Sklepach KOMFORT. Odmieniony koncept sklepów sieci to przede wszystkim szersze portfolio kategorii produktów, a także nowe usługi oferowane konsumentom. Pierwszy modelowy salon Komfort w nowym koncepcie jest już dostępny dla klientów – w Warszawie na rogu Al. Krakowskiej i ul. Mineralnej.

Analizy rynku oraz trendów i zachowań konsumenckich jasno pokazały, że Klienci, planujący remont mieszkania lub domu, poszukują właśnie kompleksowej oferty. Z reguły jest do duże wyzwanie i czas niełatwych decyzji, które podejmowane są raz na kilka lat. Czasem jest to wykończenie nowego mieszkania, remont generalny, a czasem mniejsze zmiany jak wymiana podłogi, odnowienie łazienki, nowa kuchnia lub dobranie kilku ciekawych dodatków. Zwykle Klienci poruszają się w zaplanowanym wcześniej budżecie, dlatego tak ważna jest możliwość wyboru, porównania ofert, a przede wszystkim zobrazowania sobie możliwości wykończenia wnętrza przy wykorzystaniu konkretnych produktów. Niezwykle istotna jest też fachowa pomoc i doradztwo na miejscu, a także możliwość zobaczenia gotowych aranżacji lub gotowego projektu.

Zupełnie nowa odsłona

Rewolucyjny koncept KOMFORT to wielkopowierzchniowe sklepy, w których znajdziemy produkty takich kategorii jak: łazienki, podłogi, kuchnie, drzwi, szafy, dekoracje – wszystko to w jednym miejscu. Asortyment produktów i usług ma ułatwić Klientom realizację planów związanych z remontem i wykończeniem wnętrz, a także zainspirować do pomysłowej aranżacji. Sklepy KOMFORT zyskają również odświeżoną identyfikację wizualną – nowe logo marki KOMFORT. Zmiana wydawać by się mogło kosmetyczna sprawia, że logotyp jest bardziej delikatny, nowoczesny a przez to lepiej czytelny. Zaplanowano także warianty logo dla poszczególnych kategorii produktowych.

Sklepy będą podzielone na dwie strefy – część inspiracyjno-koncepcyjną, gdzie Klienci będą mogli skorzystać z usługi projektowania wnętrz i doradztwa w zakresie produktów i wykończenia, a także strefę produktów dostępnych „od ręki”. W strefie koncepcyjnej dodatkowo na planujących remont czekać będzie kilkadziesiąt gotowych aranżacji, które realistycznie odwzorowują rzeczywiste wnętrza. Na terenie warszawskiego sklepu znajduje się także bogata oferta dekoracji, gdzie Klienci znajdą oryginalne akcesoria oraz dodatki, które odświeżą każde wnętrze. Na najmłodszych czeka z kolei plac zabaw, a w nim kolorowe zabawki.

W odpowiedzi na trendy ostatnich sezonów w ofercie KOMFORT Klienci znajdą produkty i akcesoria, które zmienią łazienkę w zaciszne, relaksujące miejsce odpoczynku, w którym znajdą się elementy nawiązujące do natury – drewno, kwiaty czy zieleń. W strefie kuchni sieć stawia przede wszystkim na funkcjonalność, nowoczesny styl i designerskie dodatki. Każdy znajdzie tu coś dla siebie – od klasycznych białych kuchni, przez kuchnie w ciemnych kolorach z wykorzystaniem elementów drewnianych i metalowych, aż po coraz modniejsze przytulne wnętrza kuchenne w zdecydowanych barwach. Całości dopełnia najlepiej znany asortyment KOMFORT – szeroki wybór podłóg (laminowanych i drewnianych), drzwi oraz dywany i wykładziny w wielu wzorach, fakturach i kolorach, które świetnie uzupełnią najbardziej wymagające wnętrze. To wszystko w atrakcyjnych cenach zgodnie z hasłem – „KOMFORT. Najlepszy wybór, najlepsze ceny!”

KOMFORT to polska firma z 25-letnią tradycją, będąca liderem na rynku w branży podłóg. Firma łączy wieloletnie doświadczenie rynkowe z najlepszymi europejskimi trendami w zakresie samych produktów jak i formatu sklepów. Oferta obejmuje starannie wyselekcjonowaną kolekcję paneli podłogowych, podłóg drewnianych, dywanów oraz wykładzin dywanowych i elastycznych, a także kuchni oraz łazienek.

drukuj

Kontakt dla mediów