On Board Think Kong wspiera wejście Flaconi  na polski rynek e-commerce

On Board Think Kong wspiera wejście Flaconi na polski rynek e-commerce

Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Flaconi, międzynarodowym sklepem online oferującym markowe kosmetyki na rynku w Niemczech i Austrii, a od niedawna również w Polsce. OBTK odpowiada za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, a także za działania content marketingowe.

On Board Think Kong jest odpowiedzialny za opracowanie strategii, tworzenie treści na stronę internetową sklepu i działania content marketingowe, a także obsługę polskiego profilu Flaconi na Facebooku i Instagramie. Celem podjętych kroków jest wsparcie social mediowe wejścia nowego podmiotu na polski rynek e-commerce i handlu kosmetykami online. Współpraca rozpoczęła się we wrześniu.

W działania agencji zaangażowany jest zespół On Board Think Kong wyspecjalizowany w komunikacji w mediach społecznościowych oraz content marketingu, kierowany przez Martę Borucką.

Flaconi

Online Beauty Destination Flaconi to międzynarodowy sklep internetowy klasy premium, obecny na rynku w Niemczech i Austrii, a od 2019 roku również w Polsce. Strona www.flaconi.pl oferuje klientom ponad 500 marek kosmetycznych i ponad 15 000 produktów, m.in. perfum, produktów pielęgnacyjnych, kosmetyków do makijażu, pielęgnacji włosów, jak również kosmetyków i akcesoriów naturalnych. W skład oferty platformy wchodzą ekskluzywne marki z segmentu premium, takie jak Lancôme, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier; znane marki niszowe, takie jak Berdoues, jak również lokalni bohaterowie (Inglot) czy kosmetyki pod marką własną Flaconi.

On Board Think Kong

Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

Kontakt dla mediów