Lewiatan komunikacyjnie z On Board Think Kong

Lewiatan komunikacyjnie z On Board Think Kong

Największa sieć franczyzowa i trzecia co do wielkości sieć handlowa w Polsce – Lewiatan Holding S.A., powierza obsługę public relations agencji On Board Think Kong (OBTK).

Współpraca z agencją OBTK została nawiązana z początkiem roku i ma charakter długofalowy. Obejmuje zakres strategicznego doradztwa public relations i zarządzania reputacją sieci Lewiatan w mediach. Za działania agencji odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej.

- Sieć handlowa Lewiatan należy nie tylko do jednej z najstarszych i największych w naszym kraju, jest również jedną z najbardziej innowacyjnych w swoich sektorze często jako pierwsza na rynku wprowadzając nowatorskie rozwiązania jak np. projekt sklepu samoobsługowego. Będziemy podkreślać takie projekty prowadząc bieżącą komunikację sieci – mówi Norbert Ofmański, partner agencji OBTK.

Lewiatan

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących i najbardziej rozpoznawalnych marek franczyzowych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza około 3 200 placówek handlowych. Wśród nich jest 458 supermarketów (powyżej 300m2), ponad 1900 dużych sklepów, blisko 800 placówek średniej wielkości oraz około 30 małych sklepów. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.

W 2018 roku, podczas 11. Kongresu Rynku FMCG, Polska Sieć Handlowa Lewiatan odebrała prestiżowe wyróżnienie za „Najlepszy koncept franczyzowy”. Ponadto, podczas kongresu „Poland & CEE Retail Summit 2018” Lewiatan został uhonorowany nagrodą „Retailer of the Year” przyznawaną przez dostawców. To jednak tylko nieliczne z wyróżnień, jakie w ciągu ćwierćwiecza działalności otrzymała Sieć od swoich Klientów i ekspertów. Wśród najbardziej znaczących tytułów warto także wymienić: „Superbrands”, „Złoty Laur Konsumenta”, „Super Marka”, „Dobry Pracodawca”, „Konsumencki Lider Jakości”, „Top Marka”, a także „Korona Handlu”, „Hermes Handlu” czy „Złoty Orzech”.

On Board Think Kong
Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność(Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public Relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

Kontakt dla mediów

Maja Kurzak

mkurzak@obtk.pl